Sunday 18 August 2013

BAGI BALIK CUTI! ALIH2 TERUS LARI

Hish, ni yang buat bengkak je ni.......Maid adik aku chow lagi.  Dah abis riban buat ambik dorang, dapat majikan baik dah layan macam adik beradik sendiri, boleh dia cabut cam tu je.



8.30 pagi mak kol, along ctah tepon mak minta tolong.  Uci tak balik, esok dorang dah mula keja.

Mak tak habis cakap lagi, aku faham dah.  Yalah mak, kejap along tengokkan tiket gi KL.  Aku sertakan angah untuk bodyguard sekali, hihihi.  Memang plan nak soh die gi pon next week lepas birthday die, tapi dah rezeki, biarlah temankan nenek die.  Boleh tolong antarkan Fikri ke sekolah.

Aku ni yang tak pernah ade maid dari seberang ni, memang aku geram sungguh.  Dahnye nak ambik dorang banyak prosedur, lepas tu banyak ringgit.....lari camtu je, dah nak keje buat le betul2.  Walaupon maid adik aku
ni memang ok je keja dia, tu mak aku yang cakap.

Kol 9.30pm tadi mak ngan angah dah selamat sampai keyel.  Hish, ngapalah orang kita ni tak de yang nak jadi pembantu rumah?

No comments:

Post a Comment