Thursday 1 August 2013

KESILAPAN YANG MENDATANGKAN SESALAN




Aku sungguh2 rasa bersalah dengan Wani hari ni.  Boleh aku takbawak beg sekolah dia.  Dah sampai sekolah, baru perasan lah beg sekolah Wani tertinggal.  Bukan apa, biasanya ayah die yang angkat beg masuk keta, tadi sebab die sibuk bincang pasalmsperepart moto ngan bang long tak angkat beg masuk keta.


Sampai ke sekolah baru perasan tak bawa beg sekolah. Nak wat cam ne, kalo pergi balik ambik beg dan antar g sekolah, alamatnya aku pulak yang dth lewat ke tempat keje.  Huhuhu nampaknya terpaksalah Wani yang berkorban tak sekolah.....huhuhu

Korang mesti tertanya-tanya apa peranan pic minion yang aku g letak dalam n3 kali ni, ye tak?

Tak de ape pon, saje je aku suka tengok muka innocent die tu, buat aku lega ckit!  Fuhh!

No comments:

Post a Comment